Välkommen!

Nu har jag startat en blogg. Tanken är att jag skall dela med mig av mina olika alster, dels PL och scrap, dels stickat, virkat och bakat. Inläggen kommer inte komma så ofta, men ibland händer det att jag lyckas skapa något.

Om denvitakaninen

Snart medelålders med man, barn, hund och akvarium. Gillar scrap, PL, handarbete, bakning och trädgård, bla. Pga att jag försökte kombinera läkarstudier, två små barn och alldeles för mycket andra saker, gick jag in i väggen. Nu är jag sjukskriven och försöker sakta komma tillbaka till en friskare tillvaro. Det går väldigt långsamt.
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

