Att lägga in .png på bilder i mobilen

Imorgon börjar Week In The Life. En djupdykning ner i vardagslivet med bilder och text. Konceptet startades av Ali Edwards 2008 och hon har fortsatt varje år sedan dess, lite olika tider på året och vissa år har hon gjort det vid mer än ett tillfälle.

Ali Edwards har dessutom en, i mitt tycke, vacker handstil som hon även gör ord och fraser som ”word art” och .png filer. Har man inte Photoshop eller snabbt vill lägga på ett ord på ett mobilfoto, då finns det en lösning!

http://www.cathyzielske.com/2015/06/digital-photoshop-required.html

19 kr kostade det mig att köpa LetterGlow, Dropbox är gratis.

Om denvitakaninen

Snart medelålders med man, barn, hund och akvarium. Gillar scrap, PL, handarbete, bakning och trädgård, bla. Pga att jag försökte kombinera läkarstudier, två små barn och alldeles för mycket andra saker, gick jag in i väggen. Nu är jag sjukskriven och försöker sakta komma tillbaka till en friskare tillvaro. Det går väldigt långsamt.
Det här inlägget postades i Dator och tekniktricks, WITL. Bokmärk permalänken.

Kommentera

